Raudteelased plaanivad suve lõppu protestiaktsiooni

Raudteelaste ametiühing ei suuda lihtsalt
vaadata, kuidas valitsus ja tööandja nõutult pead vangutavad ja midagi ette ei
võta, nõudes mõlemalt konkreetseid vastuseid, milline tulevik on raudteel
Eestis.

"Nähes, et poliitika ja majandus käivad koos, on vale ütelda, et poliitilised otsused ei mõjuta majandust. Kolm kuud on möödas ajast, kui Venemaa piiras raudtee transiiti Eestisse ning sellest ajast ei tea töölised, mis neid ees ootab - see ei ole normaalne. See näitab suhtumist töötajasse. Valitsus ja tööandja on olemas, kui töötaja teenib neile raha ning, kui tekib probleem, pole lahendajaid. Kõik loodavad, et aeg toob selgitust ja veeretavad vastutust üksteise peale," ütles raudteelaste ametiühingu esimees Oleg Tšubarov.

Raudteelaste ametiühingu teatas, et 26. juulil otsustas ühingu juhatus vastu võtta konkreetseid otsuseid seoses transiidi probleemidega ja sellest tuleneva koondamisega.

Otsustati pöörduda Eesti Raudtee juhtkonna ja nõukogu poole, et saada vastuseid raudtee arenguplaanidest ja töötehnoloogia muutusest ning teavet selle kohta, milliseid muudatusi toovad need koondamises.

Lisaks otsustati veel kord pöörduda valitsuse poole, et küsida, millised on valitsuse sammud ja positsioonid Venemaa suhtes, ning korraldada ümarlaud, kus osaleksid osapooled, keda puudutab raudtee transiit. Sinna kuuluksid poliitikud, raudteede esindajad, ministeeriumi esindajad ärimehed ja ametiühingud.

Vastavalt saadud informatsioonile ja tulemustele kavatseb ühing valmistuda protestiaktsioonide läbiviimiseks. Aktsioonide täpne kuupäev ja kellaaeg ei ole veel kindel, kuid need peaksid toimuma kas augusti lõpus või septemberi alguses.

Raudteelaste ametiühing on avatud selleks, et probleeme arutada ja leida ka lahendusi. Ametiühing on mures töötajate tuleviku ja Eesti majanduse pärast tervikuna. Ametiühing loodab, et Eesti raudtee tulevik paraneb ning töötajad saaksid rahulikult edasi töötada ja elada.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,59 0
Brasiilia reaal BRL 4,26 0
Bulgaaria leev BGN 1,95 0
Filipiinide peeso PHP 59,80 0
Hiina jüaan CNY 7,70 0
Hongkongi dollar HKD 8,92 0
Horvaatia kuna HRK 7,43 0
Iisraeli seekel ILS 4,19 0
India ruupia INR 80,94 0
Indoneesia ruupia IDR 16108,46 0
Islandi kroon ISK 137,72 0
Jaapani jeen JPY 124,78 0
Kanada dollar CAD 1,51 0
LAV rand ZAR 15,73 0
Lõuna-Korea vonn KRW 1278,99 0
Malaysia ringgit MYR 4,67 0
Mehhiko peeso MXN 21,69 0
Norra kroon NOK 9,72 0
Poola slott PLN 4,29 0
Rootsi kroon SEK 10,26 0
Rumeenia leu RON 4,70 0
Singapuri dollar SGD 1,54 0
Suurbritannia nael GBP 0,88 0
Šveitsi frank CHF 1,13 0
Taani kroon DKK 7,47 0
Tai baht THB 36,08 0
Tšehhi kroon CZK 25,58 0
Türgi liir TRY 6,04 0
Ukraina grivna UAH 31,76 0
Ungari forint HUF 317,93 0
USA dollar USD 1,14 0.0616143
Uus-Meremaa dollar NZD 1,69 0
Valgevene rubla BYN 2,44 0
Vene rubla RUB 75,22 0
ERROR: Object template Companies is missing!

Valdkonna töökuulutused

VENIPAK EESTI OÜ otsib MÜÜGIESINDAJAT

Venipak Eesti OÜ

24. jaanuar 2019

ERROR: Macro content/ContentBooks is missing!
ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing! ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing! ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing! ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing! ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing! ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing!
ERROR: Macro footer/ReportInappropriateComment is missing!