Parts: viimane, mida kuulda tahame on, et RailBalticast loobutakse

Tänasel kohtumisel RailBaltica projekti
Euroopa koordinaatori Pavel Telickaga kinnitas minister Juhan Parts, et Eesti on
igati huvitatud RailBaltica projekti jätkamisest ja pooldab etapiviisilise
tegevuskava rakendamist, teatas ministeerium.

„Eesti esmane huvi on see, et põhja- ja lõunasuunalised kauba- ja reisijateveod hakkasid toimima kogu olemasoleva trassi ulatuses,” ütles minister Juhan Parts, kelle sõnul tahab Eesti viimasena kuulda seda, et RailBaltica projekt on peatatud. „Meie tegevuskava hõlmab Tartu–Valga raudteeliini rekonstrueerimist aastatel 2008–2009 ning Tallinna–Tapa vahelise lõigu teise olemasoleva rööpapaari rekonstrueerimistöid aastatel 2009–2010,” rääkis Parts ministeeriumis toimunud kohtumisel.

Nimetatud töid rahastatakse AS eesti Raudtee omavahenditest ning jutt käib kiirustasemest 120 km/h. Järgnevad sammud RailBaltica investeeringute realiseerimiseks nõuavad detailsemaid uuringuid. See kätkeb endas detailset tasuvusanalüüsi, keskkonnamõjuhinnanguid ning tehniliste parameetrite arvutusi kuni eelprojekti koostamiseni välja. Selleks taotleme ka koordineeritult Läti ja Leeduga kaasrahastamist Euroopa Liidu transpordivõrgustiku 2007–2013 perioodi eelarvest.

RailBaltica koordinaatori Telicka sõnul peaks Eesti andma Euroopa Komisjonile ka ametliku sõnumi raudtee renoveerimistööde jätkumise kohta, siis saaks komisjon konkretiseerida kõnealuse projektiga seotud samme. Minister Partsi sõnul saabub kinnitus kohe pärast MKMi tegevuskava heakskiitu valitsuses.

RailBaltica on Euroopa Liidu trans-Euroopa prioriteetsete projektide nimekirjas ning see peaks kulgema marsruudil Varssavi–Kaunas–Riia–Tallinn–Helsingi.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,59 0
Brasiilia reaal BRL 4,26 0
Bulgaaria leev BGN 1,95 0
Filipiinide peeso PHP 59,80 0
Hiina jüaan CNY 7,70 0
Hongkongi dollar HKD 8,92 0
Horvaatia kuna HRK 7,43 0
Iisraeli seekel ILS 4,19 0
India ruupia INR 80,94 0
Indoneesia ruupia IDR 16108,46 0
Islandi kroon ISK 137,72 0
Jaapani jeen JPY 124,78 0
Kanada dollar CAD 1,51 0
LAV rand ZAR 15,73 0
Lõuna-Korea vonn KRW 1278,99 0
Malaysia ringgit MYR 4,67 0
Mehhiko peeso MXN 21,69 0
Norra kroon NOK 9,72 0
Poola slott PLN 4,29 0
Rootsi kroon SEK 10,26 0
Rumeenia leu RON 4,70 0
Singapuri dollar SGD 1,54 0
Suurbritannia nael GBP 0,88 0
Šveitsi frank CHF 1,13 0
Taani kroon DKK 7,47 0
Tai baht THB 36,08 0
Tšehhi kroon CZK 25,58 0
Türgi liir TRY 6,04 0
Ukraina grivna UAH 31,76 0
Ungari forint HUF 317,93 0
USA dollar USD 1,14 0.0616143
Uus-Meremaa dollar NZD 1,69 0
Valgevene rubla BYN 2,44 0
Vene rubla RUB 75,22 0
ERROR: Object template Companies is missing!

Valdkonna töökuulutused

VENIPAK EESTI OÜ otsib MÜÜGIESINDAJAT

Venipak Eesti OÜ

24. jaanuar 2019

ERROR: Macro content/ContentBooks is missing!
ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing! ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing! ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing! ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing! ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing! ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing!
ERROR: Macro footer/ReportInappropriateComment is missing!