4. aprill 2007
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Silberauto: märts oli üks edukaimaid kuid ettevõtte ajaloos

Silberauto esindaja Rauno Kaisi sõnul oli märts üks edukaimaid kuid ettevõtte ajaloo jooksul.

Märtsis kasvas uute autode müük Eestis 60 protsenti võrreldes eelmise aasta sama kuuga. Kokku müüdi 2881 uut autot. Enim müüdi taas Toyotaid, kokku 374. Teisel kohal oli Honda 275 uue autoga ja kolmandal Citroen 198ga.

Silberauto müüs märtis 87 Mercedes-Benzi (kasv võrreldes eelmise aasta märtsiga 142%), 19 Chrysleri (90%), 15 Jeepi (200%), 6 Dodge'i (eelmisel aastal ei müüdud ühtegi), 80 Mitsubishit (186%).

Intervjuu Silberauto esindaja Rauno Kaisiga.

Kuidas hindab Silberauto enda müügitulemusi sellise automüügi kasvu taustal? Kas sellist kasvu võiks nimetada autoostubuumiks eestlaste seas?

Silberauto jaoks oli tegemist ühe edukaima kuuga oma ajaloo jooksul. Mercedes-Benzi sõiduautod püstitasid rekordi ning teised margid ületasid samuti eelmise aasta müüki päris hoomatavalt. Seega võime möödunud kuud väga edukaks hinnata.Autoostubuumiks ma seda ei nimetaks. Pigem on tegemist mitmete asjaolude kokkulangemisega. Esiteks saabus kevad varem ning inimesed külastasid rohkem autosalonge. Teisalt kindlasti paljude uute autode turuletulek Eestis. Silberautol üksi tuli müügile juba 4 uut mudelit.

Kuna ka Silberauto poolt müüdavate autode müük kasvas võrreldes aastataguse ajaga, siis kas peate tulemust väga edukaks või oli selline kasv oodatav?

Tulemus oli ootusepärane, sest uued mudelid saabusid suhteliselt plaanipäraselt, mis lasi meil turundustegevust edukalt planeerida ja ellu viia.

Kas näete automüügis kasvu jätkumist?

Kasv kindlasti jätkub, sest meil tulid turule just uus C-klass ja Chrysler Sebring ning Mitsubishi Outlander. Kõik enda markide menumudelid. Lisaks jõuavad turule kaks uut Dodge'i mudelit - Nitro ja Avenger, milledest just viimaselt ootame head müügitulemust. Seega kõik eeldused positiivsele müügile on olemas. Silberauto avas viimaste kuude jooksul 3 uut esindust üle Eesti, viimase just eelmisel nädalal Viljandis. Seega oleme läinud oma klientidele aina lähemale, mis suurendab kindlasti meie konkurentsi Eesti erinevates regioonides.

Kuidas näeb Silberauto end teiste automüüjate kõrval?

Silberautol on tänu väga suurele mudelivalikule väga hea positsioon eri segmentides, mis annab meile väga hea konkurentsivõime ükskõik, millise konkurendiga end võrdleme. Uued esindused suurendavad samuti meie konkurentsivõimet.

Kas on veel arenguruumi?

Arenguruumi on kindlasti. Kuna klientide nõudmised teenindusele kasvavad iga päev, siis pöörame aina suuremat rõhku teeninduste arendustele, et kliendid saaksid efektiivselt ja mugavalt teenindatud. Lisaks koolitame pidevalt oma müügivõrku, et Silberautol oleksid parimad kliendinõustajad.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077