15. märts 2007
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Rail Baltica marsruut selgub juuliks

Eesti ja Läti kokkulepe, kas Rail Baltica ehitatakse läbi Tartu ja Valga või läbi Pärnu, sünnib kavade kohaselt käesoleva aasta juuliks.

Taani konsultatsioonifirma COWI, mis Tallinna ja Varssavit ühendama hakkava kiirrongiraudtee Rail Baltica tasuvust uuris, pakkus nii Tartu ja Valga kui ka Pärnu kaudu minekuks välja kaks varianti, vahendas ETV24.

Pärnu kaudu saaks mõlemal trassil kasutada tippkiirust 160 km/h ja tee vastaks rööpavahe poolest Euroopa standardile. Tartu ja Valga kaudu saaks ühel trassil maksimumkiirusena sõita 120 km/h, teisel 160 km/h. Mõlema trassi rööpavahed vastaksid Vene standardile.

Tasuvaks ei pidanud COWI 200 km/h maksimumkiirust lubava raudtee ehitust, sest kaubarongide aeglasema sõidutempo tõttu ei saaks teised rongid niikuinii tippkiirusel sõita.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077