9. märts 2007
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Veebruari automüük kulges jaapanlaste taktikepi all

Olenemata faktist, et veebruar on lühem kuu kui teised, ei paista see silma uute autode müüginumbrites. 2152 müüdud autot ja möödunud aastaga võrreldes 40protsendiline müügikasv ei anna märku, et niigi häid numbreid näitavad automüüjad puhkust vajaksid.

Kui tunamullu prognoosisid müüjad aastaseks tõusuks natuke üle 10 protsendi, siis tegelikult on müügikasv olnud ligi 30 protsenti ja hoog ei näi raugevat, kirjutab Äripäev.

Segmentide kaupa oli möödunud kuu müüduimaks sõidukigrupiks väikekeskklass. Kohe kannul on keskklassi autod ja maasturid ja neile omakorda järgnevad mahtuniversaalid. Alles viiendal kohal on väikeautod, millel oleks ammu aeg euroopalikule tasemele tõusta. Siiski näib, et eestlase rahakott on paks ja liiklusummikud ei kohuta, sest segmentide müüginumbrid ei näita mingeid muutuste märke.

Müügitabeli esikümnes tervitame ka Seati, kes mullusega võrreldes on teinud pöörase müügikasvu. Pole ka ime, sest pea kogu mudelirivi on uuenenud.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077