Edelaraudtee rammitud vagunid on ikka õnnetuspaigal

Nädal tagasi veokiga kokkupõrke tagajärjel
rööbastelt pühitud reisirongi kaks vagunit vedelevad siiani õnnetuspaigal, sest
raskete päästekraanade kohaletoomiseks käivad alles ettevalmistused, kirjutas
Virumaa Teataja.

Et maanteed mööda ei saa Tamsalu vallas Alupere signalisatsioonita raudteeülesõidul rööbastelt rammitud vaguneid ära viia, on Edelaraudtee tellinud Eesti Raudteelt kraanadega varustatud päästerongi, mis vagunid rööbastele tõstab.

Edelaraudtee juhatuse liige Kalvi Pukka selgitas, et kõige rohkem kannatada saanud juhtvagun tuleb kraanaga tõsta rööbastele uute pöördvankrite ehk maakeeli öeldes rataste peale, sest teisiti seda raudteel liikuma ei saa.

Teisele vagunile uusi “jalgu” alla pole vaja, kuid et seegi on mootorita, siis tuleb õnnetuspaika viia kaks vedurit, mille vahel saab kokkupõrke tagajärjel liikumisvõimetuks muutunud vagunid Tallinna kodudepoosse sõidutada. Nii ette kui ka taha on vedureid vaja seepärast, et mõlema vaguni pidurid ütlesid pärast õnnetust üles.

Vagunid loodab Edelaraudtee ära tuua eeloleval nädalavahetusel, kuid enne seda peab Eesti Raudtee tegema ettevalmistusi raskete päästerongide jaoks. Eesti Raudtee pressiesindaja Priit Koffi sõnul tuleb raudtee alla toeks panna neli koormat killustikku, et päästerongil oleks vagunite tõstmiseks piisavalt toetuspinda.

Küsimusele, miks pole vaguneid siiani ära veetud, kuigi nädalavahetuseks on raskest rongiõnnetusest möödas pea kaks nädalat, vastas Kalvi Pukka: “Kuna tegemist on keerulise protseduuriga, siis pole nii, et homseks on kõik tehtud. Pealegi on ainult Eesti Raudteel selline päästekraana, mille tööjärg on omakorda pikalt planeeritud.”

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,53 -0.054899
Bulgaaria leev BGN 1,96 0
Filipiinide peeso PHP 62,03 -0.197889
Hiina jüaan CNY 7,83 -0.367764
Hongkongi dollar HKD 9,56 -0.063759
Horvaatia kuna HRK 7,43 -0.044367
Iisraeli seekel ILS 4,17 -0.258064
India ruupia INR 78,07 -0.166105
Indoneesia ruupia IDR 16275,00 -0.385604
Islandi kroon ISK 125,91 0.163076
Jaapani jeen JPY 135,28 -0.500165
Kanada dollar CAD 1,53 0.360552
LAV rand ZAR 14,94 0.617587
Lõuna-Korea vonn KRW 1304,10 -0.397158
Malaysia ringgit MYR 4,82 -0.534936
Mehhiko peeso MXN 22,75 -0.112835
Norra kroon NOK 9,61 0.169606
Poola slott PLN 4,17 0.290739
Rootsi kroon SEK 9,83 0.170577
Rubla RUB 69,32 0.218321
Rumeenia leu RON 4,66 0.098795
Singapuri dollar SGD 1,62 -0.092764
Suurbritannia nael GBP 0,88 0.156677
Šveitsi frank CHF 1,18 0.27693
Taani kroon DKK 7,44 -0.039753
Tai baht THB 38,97 -0.204865
Tšehhi kroon CZK 25,40 0.177472
Türgi liir TRY 4,66 0.967867
Ukraina grivna UAH 35,44 0.161953
Ungari forint HUF 309,21 0.285408
USA dollar USD 1,22 -0.080075
Uus-Meremaa dollar NZD 1,68 0.16465
Valgevene rubla BRL 3,92 -0.254777
Valgevene rubla BYN 24767,00 -0.080687

Valdkonna töökuulutused