Edelaraudtee rammitud vagunid on ikka õnnetuspaigal

Nädal tagasi veokiga kokkupõrke tagajärjel
rööbastelt pühitud reisirongi kaks vagunit vedelevad siiani õnnetuspaigal, sest
raskete päästekraanade kohaletoomiseks käivad alles ettevalmistused, kirjutas
Virumaa Teataja.

Et maanteed mööda ei saa Tamsalu vallas Alupere signalisatsioonita raudteeülesõidul rööbastelt rammitud vaguneid ära viia, on Edelaraudtee tellinud Eesti Raudteelt kraanadega varustatud päästerongi, mis vagunid rööbastele tõstab.

Edelaraudtee juhatuse liige Kalvi Pukka selgitas, et kõige rohkem kannatada saanud juhtvagun tuleb kraanaga tõsta rööbastele uute pöördvankrite ehk maakeeli öeldes rataste peale, sest teisiti seda raudteel liikuma ei saa.

Teisele vagunile uusi “jalgu” alla pole vaja, kuid et seegi on mootorita, siis tuleb õnnetuspaika viia kaks vedurit, mille vahel saab kokkupõrke tagajärjel liikumisvõimetuks muutunud vagunid Tallinna kodudepoosse sõidutada. Nii ette kui ka taha on vedureid vaja seepärast, et mõlema vaguni pidurid ütlesid pärast õnnetust üles.

Vagunid loodab Edelaraudtee ära tuua eeloleval nädalavahetusel, kuid enne seda peab Eesti Raudtee tegema ettevalmistusi raskete päästerongide jaoks. Eesti Raudtee pressiesindaja Priit Koffi sõnul tuleb raudtee alla toeks panna neli koormat killustikku, et päästerongil oleks vagunite tõstmiseks piisavalt toetuspinda.

Küsimusele, miks pole vaguneid siiani ära veetud, kuigi nädalavahetuseks on raskest rongiõnnetusest möödas pea kaks nädalat, vastas Kalvi Pukka: “Kuna tegemist on keerulise protseduuriga, siis pole nii, et homseks on kõik tehtud. Pealegi on ainult Eesti Raudteel selline päästekraana, mille tööjärg on omakorda pikalt planeeritud.”

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,56 0
Brasiilia reaal BRL 4,27 0
Bulgaaria leev BGN 1,96 0
Filipiinide peeso PHP 60,00 0
Hiina jüaan CNY 7,92 0
Hongkongi dollar HKD 8,94 0
Horvaatia kuna HRK 7,42 0
Iisraeli seekel ILS 4,23 0
India ruupia INR 82,18 0
Indoneesia ruupia IDR 16679,41 0
Islandi kroon ISK 140,38 0
Jaapani jeen JPY 128,82 0
Kanada dollar CAD 1,50 0
LAV rand ZAR 16,01 0
Lõuna-Korea vonn KRW 1279,27 0
Malaysia ringgit MYR 4,78 0
Mehhiko peeso MXN 23,01 0
Norra kroon NOK 9,63 0
Poola slott PLN 4,31 0
Rootsi kroon SEK 10,28 0
Rumeenia leu RON 4,66 0
Singapuri dollar SGD 1,57 0
Suurbritannia nael GBP 0,89 0
Šveitsi frank CHF 1,14 0
Taani kroon DKK 7,46 0
Tai baht THB 37,49 0
Tšehhi kroon CZK 25,97 0
Türgi liir TRY 6,09 0
Ukraina grivna UAH 31,67 0
Ungari forint HUF 321,42 0
USA dollar USD 1,14 0
Uus-Meremaa dollar NZD 1,66 0
Valgevene rubla BYN 2,40 0
Vene rubla RUB 75,27 0

Valdkonna töökuulutused

Ehitusmaterjalidega tegelev ettevõte otsib LOGISTIK_KLIENDITEENINDAJAT

Tammiste Personalibüroo OÜ

29. november 2018