Edelaraudtee rammitud vagunid on ikka õnnetuspaigal

Nädal tagasi veokiga kokkupõrke tagajärjel
rööbastelt pühitud reisirongi kaks vagunit vedelevad siiani õnnetuspaigal, sest
raskete päästekraanade kohaletoomiseks käivad alles ettevalmistused, kirjutas
Virumaa Teataja.

Et maanteed mööda ei saa Tamsalu vallas Alupere signalisatsioonita raudteeülesõidul rööbastelt rammitud vaguneid ära viia, on Edelaraudtee tellinud Eesti Raudteelt kraanadega varustatud päästerongi, mis vagunid rööbastele tõstab.

Edelaraudtee juhatuse liige Kalvi Pukka selgitas, et kõige rohkem kannatada saanud juhtvagun tuleb kraanaga tõsta rööbastele uute pöördvankrite ehk maakeeli öeldes rataste peale, sest teisiti seda raudteel liikuma ei saa.

Teisele vagunile uusi “jalgu” alla pole vaja, kuid et seegi on mootorita, siis tuleb õnnetuspaika viia kaks vedurit, mille vahel saab kokkupõrke tagajärjel liikumisvõimetuks muutunud vagunid Tallinna kodudepoosse sõidutada. Nii ette kui ka taha on vedureid vaja seepärast, et mõlema vaguni pidurid ütlesid pärast õnnetust üles.

Vagunid loodab Edelaraudtee ära tuua eeloleval nädalavahetusel, kuid enne seda peab Eesti Raudtee tegema ettevalmistusi raskete päästerongide jaoks. Eesti Raudtee pressiesindaja Priit Koffi sõnul tuleb raudtee alla toeks panna neli koormat killustikku, et päästerongil oleks vagunite tõstmiseks piisavalt toetuspinda.

Küsimusele, miks pole vaguneid siiani ära veetud, kuigi nädalavahetuseks on raskest rongiõnnetusest möödas pea kaks nädalat, vastas Kalvi Pukka: “Kuna tegemist on keerulise protseduuriga, siis pole nii, et homseks on kõik tehtud. Pealegi on ainult Eesti Raudteel selline päästekraana, mille tööjärg on omakorda pikalt planeeritud.”

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,59 -0.010701
Bulgaaria leev BGN 1,96 0
Filipiinide peeso PHP 64,22 0.190345
Hiina jüaan CNY 7,75 0.15898
Hongkongi dollar HKD 9,68 -0.019629
Horvaatia kuna HRK 7,43 0.129373
Iisraeli seekel ILS 4,33 -0.161409
India ruupia INR 80,69 0.27849
Indoneesia ruupia IDR 16990,00 0.188701
Islandi kroon ISK 121,77 0.141447
Jaapani jeen JPY 132,26 -0.075554
Kanada dollar CAD 1,56 -0.010287
LAV rand ZAR 14,88 -0.110738
Lõuna-Korea vonn KRW 1323,40 0.227203
Malaysia ringgit MYR 4,80 0.236159
Mehhiko peeso MXN 22,29 0.191446
Norra kroon NOK 9,60 0.174817
Poola slott PLN 4,16 -0.11516
Rootsi kroon SEK 10,42 -0.284244
Rubla RUB 76,76 0.22326
Rumeenia leu RON 4,66 0.002145
Singapuri dollar SGD 1,62 0.012361
Suurbritannia nael GBP 0,87 -0.046191
Šveitsi frank CHF 1,19 0.098614
Taani kroon DKK 7,45 -0.003894
Tai baht THB 38,51 0.260348
Tšehhi kroon CZK 25,29 -0.035568
Türgi liir TRY 5,06 0.203875
Ukraina grivna UAH 32,31 -0.250366
Ungari forint HUF 310,51 -0.041849
USA dollar USD 1,23 -0.014597
Uus-Meremaa dollar NZD 1,68 0.051279
Valgevene rubla BRL 4,22 -0.026041
Valgevene rubla BYN 24224,00 0.231711

Valdkonna töökuulutused

Post11 otsib LAOJUHTI

Tammiste Personalibüroo OÜ

23. aprill 2018

Greencarrier otsib LENNUTRANSPORDITEENUSTE JUHTI

M-Partner HR OÜ

29. aprill 2018

Ball Transport otsib VEOKORRALDAJAT

M-Partner HR OÜ

19. mai 2018