Tallinna Transpordiameti juhi Andres Harjo sõnul tuleb tasulise parkimisala laienemise tulemusena juurde rohkem vabu parkimiskohti.
"Täna on need alad, mis jäävad tasulise parkismisala piiridele ja kus veel tasuta parkida saab, tihedalt autosid täis, tasulise parkimiala laiendamisega normaliseerime olukorda tunduvalt," kommenteeris Harjo.
Abilinnapea Jaanus Mutli sõnul soovitakse välistada selliseid olukordi, kus näiteks Kadrioru elanikud ei saa autosid oma majade juurde jätta, kuna ümbruskonnas tööl käivad inimesed on kõik parkimiskohad hõivanud.
"Lisaks kaalume pikemas perspektiivis terve vanalinna autovabaks muutmist ja ainult jalakäijate jätmist sinna," lisas Mutli.
"Tallinna parkimise korralduse arengukava aastateks 2006-2014" eesmärk on sõiduautode kasutamise taseme reguleerimine.