Töötajad lahkuvad Tallinkist

Ebakindlus tuleviku ees sunnib inimesi laevadelt
lahkuma, kirjutab tänane Eesti Päevaleht.


“Inimesed tahavad näha, et neid peetakse töökohtadel inimesteks,” ütles meremeeste usaldusisik Mati Elmers. Kuna Tallinki üha rohkemate laevade peale ei leita piisavalt töötajaid, tuleb olemasoleval personalil töö ära teha ületundide ajal. Närvilist õhkkonda ei leevenda ka juhtkonna etteaimamatud manööverdused töötajatega – neid saadetakse laevalt laevale – ning laevade Eesti lipu alt äraviimine.

Tallinki turundusjuhi Peter Roose sõnul on suve jooksul juurde võetud 375 inimest, kellest osa on lätlased. Seega on täitmata umbes 400 töökohta.

“Aasta jooksul on meie personali voolavus olnud ligi 25 protsenti,” ütles Eesti meremeeste sõltumatu ametiühingu esimees Kaia Vask.

Kevadel avas Tallink Galaxy liini ning kolm uut Superfast-laevade liini, Elmersi sõnul tekkis seega vajadus umbes 800 uue töötaja järele.

Elmersi sõnul teeb teda eriti murelikuks maapiirkondadest tulevate inimeste olukord, kes läbivad tööle saamiseks kursused ja täidavad kõik tingimused, et tööle saada, siis aga avastavad juba esimese vahetuse ajal, et selline ebakindel töö ja juhtkonna suhtumine neile ei sobi. Vanadel töötajatel tuleb aga jälle uusi tulijaid koolitama hakata.

Järgmisel esmaspäeval peavad Tallinki töötajad neil põhjustel oma esimese piketi juhtkonna vastu. Lisaks protestitakse selle vastu, et eestlaste töökohad antakse lätlastele.

Roose küll eitas, et Läti lipu alla viidud Regina Baltical kaotatakse 300 eestlaste töökohta.

“Jah, üheskoos pole neid kohti kaotatud, vaid järk-järgult, pärast lipuvahetust vahetatakse ka viimased 40 välja,” märkis aga Vask. Kas Tallinkil on kavas veel teisigi laevasid Eesti lipu alt ära viia, ei saa Roose sõnul veel öelda.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,54 0.138537
Bulgaaria leev BGN 1,96 0
Filipiinide peeso PHP 59,58 0.585792
Hiina jüaan CNY 7,81 0.509869
Hongkongi dollar HKD 9,22 0.446686
Horvaatia kuna HRK 7,55 0.163253
Iisraeli seekel ILS 4,14 0.275862
India ruupia INR 75,70 0.511572
Indoneesia ruupia IDR 16026,00 0.407242
Islandi kroon ISK 124,33 0.291197
Jaapani jeen JPY 132,74 0.302263
Kanada dollar CAD 1,52 0.423779
LAV rand ZAR 15,21 -1.241598
Lõuna-Korea vonn KRW 1281,20 0.219023
Malaysia ringgit MYR 4,82 0.435879
Mehhiko peeso MXN 22,50 0.12863
Norra kroon NOK 9,85 -0.036138
Poola slott PLN 4,21 0.030905
Rootsi kroon SEK 9,95 -0.368613
Rubla RUB 69,17 0.063653
Rumeenia leu RON 4,62 -0.038936
Singapuri dollar SGD 1,59 0.37231
Suurbritannia nael GBP 0,88 -0.115637
Šveitsi frank CHF 1,17 0.085034
Taani kroon DKK 7,44 -0.004701
Tai baht THB 38,52 0.811305
Tšehhi kroon CZK 25,68 0.003893
Türgi liir TRY 4,53 -0.198281
Ukraina grivna UAH 32,93 0.907054
Ungari forint HUF 313,82 -0.117763
USA dollar USD 1,18 0.36591
Uus-Meremaa dollar NZD 1,68 0.172568
Valgevene rubla BRL 3,87 0.0594
Valgevene rubla BYN 23946,00 0.385679

Valdkonna töökuulutused

Lemminkäinen otsib TEEDEEHITUSE PROJEKTIJUHTI

Finesta Baltic OÜ

30. detsember 2017