(Sisuturundus) P nagu pakendamine – viies punkt turunduskompleksis

Koos multipakendiga arendati välja ka sobilik transpordipakend.
Koos multipakendiga arendati välja ka sobilik transpordipakend.

Uudsete pakendite kaudu on võimalik luua oma tootele lisandväärtust ning optimeerida kulusid, seetõttu väärib pakendamine turundustegevuste planeerimisel viiendat lähenemisnurka.

“DS Smith Packaging Estonia AS pakub Eestis ainsa pakenditootjana pakendite konstruktsiooni ehk pakendilahenduste väljatöötamist. Pakume lisandväärtuse lahendusi uudsete pakendite kaudu, õige pakend aitab kulusid kokku hoida ning müüginumbreid kasvatada. Näiteks kauba väljapanekul aitab kompaktne kauba­pakend tööaega säästa,” rääkis ette­võtte müügidirektor Alar Savastver. Seega, kui seni on klassikalise turunduskompleksi (marketingi miks) 4P-s käsitletud turundustegevuste planeerimisel nelja vaatenurka: hind (price), müügitoetus (promotion), toode (product), koht (place), siis Savastveri sõnul pakub DS Smith viiendaks punktiks pakendamise (packaging).

Küsime kliendilt – miks?

Viies P peaks lisanduma turundusmeetmestikku, kuna aitab kliendilt küsida: miks? Nagu näiteks, miks klient kaupa pakendab? Kuidas klient kaupa pakendab ja/või riiuldab? Kes seda teeb, kui palju aega kulub jne? Lisaks innovaatilisele pakendile tõi just küsimuste esitamine ja kommunikatsioon DS Smithile edu Saaremaa Delifoodi korraldatud konkursil kohukeste multipakendi väljatöötamiseks. “Külastasime regulaarselt klienti ning andsime ülevaate olukorrast, samuti jagasime selgitusi, miks võiks pakend just selline olla ja kuidas see aitab müüki suurenada,” selgitas Savastver. Saaremaa Delifoodi sooviks oli pakendada nende kõige populaarsem kohuke multipakendisse nii, et sellesse mahuks kaheksa Toffee kohukest. Vaadates varasemalt müügil olnud kartongist pakendeid, võis jääda mulje, et tegemist on üsna lihtsa projektiga. “Kuid siinkohal tuli mängu DS Smithi soov olla pakendistrateeg ja aidata kliendil müüki kasvatada,” lausus müügidirektor. Pakend töötati välja nii, et see oleks funktsionaalne, kergesti avatav ja vajadusel koos pakendiga külmikus hoiustatav. Kõigele sellele mõeldes lisati pakendile sang, mille tulemusel nägi viimane välja kui väikene kohver. Viiest erinevast konstruktsioonist langes kliendi valik oodatult sangaga pakendile.

Edu võti

“Olgu veel lisatud, et koos multipakendiga arendati välja ka sobilik transpordipakend, mille Saaremaa Delifood hiljem koos pakendiga tellis. Mis võis tagada meile edu? Üheks põhjuseks võib pidada lahendust ennast – uudne ja huvitav. Hiljem selguski, et määravaks sai antud otsusel lahendus ise. Seega meie pühendumus ja innovaatilisus tagas meile edu,” rääkis Savastver. Lisaks riiulivalmislahendustele pakub DS Smithi müügimeeskond klientidele müügiedenduse- ja väljapanekute lahendusi. Seda illustreerib suurepäraselt DS Smithi loodud hiiglaslik lainepapist veok, mis aitas Taani õlletootja Royal Unibrew suvist läbimüüki tõsta. DS Smithi meeskonnal oli põnev ja keerukas töö, disainida müügi­stend Royal Unibrew’ veokite eeskujul, nii et kaupluste külastajad tunneksid selle ära ega peaks mõneks suvaliseks pakendiks. Valmistati juhikabiin, mis pandi euroalusele ja seejärel valmistati haagis, mis asetati mitmele alusele ja viimaks ka veoki tagaosa. Selle uudse pakendi ehk lainepapist veoki kasutamise tulemusel kasvas Taani õlletootja Royal Beeri müügimaht ja brändituntus tänu äratuntavale 3D-kontuurile.

Loe lisa teiste DS Smithi pakendilahenduste ja näidete kohta siit.
Võta meiega ühendust: estonia@dssmith.com

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,50 -0.189723
Bulgaaria leev BGN 1,96 0
Filipiinide peeso PHP 60,63 -0.102151
Hiina jüaan CNY 7,81 0.116672
Hongkongi dollar HKD 9,19 -0.072881
Horvaatia kuna HRK 7,50 -0.074582
Iisraeli seekel ILS 4,12 0.09964
India ruupia INR 76,61 -0.036534
Indoneesia ruupia IDR 15942,00 0.069047
Islandi kroon ISK 124,22 -0.280957
Jaapani jeen JPY 133,94 0.157038
Kanada dollar CAD 1,49 -0.108911
LAV rand ZAR 16,10 0.062165
Lõuna-Korea vonn KRW 1330,80 -0.135074
Malaysia ringgit MYR 4,98 0.102428
Mehhiko peeso MXN 22,34 -0.120248
Norra kroon NOK 9,40 -0.107862
Poola slott PLN 4,24 0.134611
Rootsi kroon SEK 9,62 0.063634
Rubla RUB 67,67 -0.053169
Rumeenia leu RON 4,60 -0.004347
Singapuri dollar SGD 1,60 0.012474
Suurbritannia nael GBP 0,89 -0.166787
Šveitsi frank CHF 1,16 -0.148208
Taani kroon DKK 7,44 0.003358
Tai baht THB 39,07 -0.102275
Tšehhi kroon CZK 25,67 0.023376
Türgi liir TRY 4,34 0.341959
Ukraina grivna UAH 31,37 -0.063715
Ungari forint HUF 307,80 -0.06169
USA dollar USD 1,18 -0.105214
Uus-Meremaa dollar NZD 1,69 -0.107008
Valgevene rubla BRL 3,76 -0.061142
Valgevene rubla BYN 23193,00 -0.064632

Valdkonna töökuulutused

TRANSIIDIKESKUSE AS otsib KOMMERTSDIREKTORIT

Transiidikeskuse AS

20. november 2017