(Sisuturundus) Miks kaasata uue lao rajamisel sisustusspetsialist?

Uue lao- või logistikahoone kavandamisel on mõistlik riiulite ja muu mööbli asendiplaan panna paika juba projekteerimisfaasis, kaasates sellesse oma ala professionaalid laosisustuse valdkonnast.

“Uue maja puhul on lihtne – aitame kõige mõistlikumat lahendust välja töötada näiteks arhitekti poolt antud põhiplaani alusel, võttes arvesse kõiki kliendi soove ja vajadusi. Kõige tõhusam on koostöö siis, kui kaasatud on ka tõstukimüüja, kes omalt poolt annab ette masinate töötamiseks vajalikud piirnormid. Kui riiulid ja muu sisustus panna paika juba enne maja lõplikku projekteerimist, saab kindlasti minimaliseerida ruumikadu ning tõhustada hoone kasumlikkust,” selgitab Alamaa, lisades, et vanemate hoonete puhul on küll ruumide täpsed mõõdud, avad ja planeering ette antud, kuid AutoCADis erinevaid variante läbi mängides leiab kindlasti optimaalseima lahenduse.

Suurema koguse riiulite ostmisel tasuks kindlasti uurida, kas lisariiuleid müüakse sama hinnaga, mis esimeses pakkumises on näidatud. Muidu võib juhtuda, et klient seisab ebamugava olukorra ees, kus hilisemal samade laoriiulite ostmisel ollakse sunnitud maksma topelthinda. Erinevate tootjate riiulid aga enamasti omavahel kokku ei sobi.

“Kasutatud laomööbli ostmine on põhjendatud tuntud ja tugevamate kaubamärkide puhul. Kindlasti tasub uurida teistelt klientidelt tagasisidet ning olla kindel, et seda mööblit tootmisest maha poleks võetud. Vastasel korral võib hilisemate laiendusplaanide puhul tulla probleeme,” räägib Alamaa. “Kuigi sageli tundub, et riiul on riiul, on tegelikkuses laomööbli juures palju väikseid nüansse, mida tasub tähele panna – kõigepealt mööbli kvaliteet ja turvalisus ning kuidas riiuleid saab kombineerida ja nende sügavusega näiteks mängida.”

Eelkõige on Balti Laomeistri põhilised müügiartiklid aluseriiulid, moodulriiulid ja vahelaed. Ettevõte on sisustanud ruume alates väikefirmade ladudest kuni kombinaatide ja logistikakeskuste suurte laohooneteni nii Eesti ja Soomes kui ka Lätis ja Leedus. Suuremad teostatud tööd on näiteks: Alekon Cargo, Rakvere Lihakombinaat, Hawaii Express Logistikakeskus, Alter Elektrik Logistikakeskus, Diivani­paradiis Logistikakeskus, Hesburger Logistikakeskus, Kaitseväe Logistikakeskus, Lehepunkt Logistikakeskus, Printall AS jt.

Auto 100 ASile pakkus Balti Laomeister laoriiulite paigaldust ning arvutustöid, et riiulid paika mahuks. Autofirma ladu on nüüd sisustatud nii kerg- kui ka raskekaubariiulitega. “Oleme tehtud tööga väga rahul. Nad aitasid palju kaasa mõelda ja pakkuda meie tehtud projektile lisalahendusi, mille peale ise esimese hooga ei tulnud, et ka nii saab pinda optimeerida. Märkida võiks vaid, et vähem oleks võinud olla “tootmistolmu”,” ütleb ettevõtte varuosade müügidirektor Risto Sikk.

Balti Laomeistri pikaaegse koostööpartneri Mecro ASi logistikaosakonna juhataja Alo Bernsteini sõnul hindab Mecro Balti Laomeistrit kõrgelt kui tugevat, hea valikuga ja tähtaegadest kinnipidavat tarnijat.
 
Balti Laomeistril on sidemed tootjatega Leedus, Rootsis, Saksamaal ja Hiinas. Praegu on tarnijate nimekirjas 30 ettevõtet ning nende arv suureneb pidevalt, et laiendada tootevalikut ning pakkuda klientidele paremaid tooteid, kiiremaid tarneid ja konkurentsivõimelisemaid hindu. Teiste hulgas müüb Eesti üks suurem moodul- ja aluseriiuli tarnija ning paigaldaja Hiinas toodetud vastavalt sertifitseeritud firma Boracs riiuleid ning tõenäoliselt maailma parimaid Saksa SSI-Schäfer moodulriiuleid.

 

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,58 0.0316216
Brasiilia reaal BRL 4,45 0.2114831
Bulgaaria leev BGN 1,96 0
Filipiinide peeso PHP 60,35 0.2991425
Hiina jüaan CNY 7,84 0.1327852
Hongkongi dollar HKD 8,90 0.2352782
Horvaatia kuna HRK 7,41 -0.0080953
Iisraeli seekel ILS 4,28 0.1849944
India ruupia INR 79,84 -0.468711
Indoneesia ruupia IDR 16360,25 -0.6529117
Islandi kroon ISK 138,83 0.0072036
Jaapani jeen JPY 127,83 0.0078235
Kanada dollar CAD 1,53 0.1372998
LAV rand ZAR 16,29 -0.0055243
Lõuna-Korea vonn KRW 1280,36 0.0398484
Malaysia ringgit MYR 4,76 0.284618
Mehhiko peeso MXN 22,82 0.0714721
Norra kroon NOK 9,92 -0.0010084
Poola slott PLN 4,28 -0.0793503
Rootsi kroon SEK 10,30 -0.0300892
Rumeenia leu RON 4,64 0.0538689
Singapuri dollar SGD 1,56 0.1156441
Suurbritannia nael GBP 0,90 -0.0111321
Šveitsi frank CHF 1,13 0.1507627
Taani kroon DKK 7,47 -0.0120524
Tai baht THB 37,22 0.1806167
Tšehhi kroon CZK 25,72 -0.0621721
Türgi liir TRY 6,08 0.1268785
Ukraina grivna UAH 31,63 0.2113033
Ungari forint HUF 322,00 0.0031057
USA dollar USD 1,14 0.2200511
Uus-Meremaa dollar NZD 1,66 -0.0361707
Valgevene rubla BYN 2,42 0.2030583
Vene rubla RUB 76,62 0.0491001

Valdkonna töökuulutused