(Sisuturundus) CM: Cargobus avab Baltiriike katva pakipunktide võrgustiku

Cargobus avab Eestis ja Baltikumis ligikaudu 120 pakipunktist koosneva võrgustiku, kuhu kliendid saavad jätta oma pakke või tulla neile järele kullerit ootamata.

Cargobusil täitub märtsikuus 23 aastat. Edu on taganud usaldusväärse ja unikaalse pakiteenuse pakkumine – tiheda liinibussivõrgu kasutamine pakkide saatmiseks Eesti linnade vahel. Elu ja äri edenedes on sellele lisandunud kullerautodega teenindatavad kaubaliinid. Kaubaliinid võimaldavad pakkuda kiiret uksest ukseni teenust üle Eesti ning mitte ainult bussijaamast bussijaamani. Cargo kaubaliinidel vuravad igal tööpäeval Ida-, Lääne- ja Lõuna-Eesti suunal teele kaubikud, mille abil osutame pakiteenust igas Eestimaa nurgas ning edukalt ka suurematel saartel. Kauba- ja bussiliine kasutades saab pakke saata näiteks Tallinnast Tartusse ja Lõuna-Eestisse 16, Pärnu ja Lääne-Eesti suunas 12 ning Narva ja Ida-Eesti suunas 10 korda päevas. Cargobus jätkab bussiliinide kasutamist võimalikult suures mahus, kuna ühistranspordiga pakkide transportimine on kõige loodustsäästvam ning majanduslikult mõttekas tegevus. Samas Cargo kaubaliinid tagavad vajaliku paindlikkuse ning on vajalikud järjest tiheneva pakipunktide võrgustiku teenindamiseks.

Cargobus esindus on pea iga Eestimaa linna bussijaamas. Klientide ootused on aga mitmekesisemad ning neile vastamiseks sai välja töötatud uudne pakipunkti kontseptsioon. Pakipunkt on koht, kust saaja saab oma paki kätte või kuhu saatja saab selle tuua kullerit ootama. Pakipunkt on alternatiiviks ukseni kullerteenusele, mida kasutavad põhiliselt ärikliendid. Plaan on avada põhiturul ligikaudu 120 pakipunkti, nii et võrgustik hakkab katma tervet Eestit ja Baltikumi. Tänaseks on edukalt avatud pakipunktid Otepääl, Elvas, Keilas, Mustvees, Märjamaal, Lihulas, Muhus, Põltsamaal, Kosel, Kundas, Kuusalus, Laagris jne. Eesmärk on katta pakipunktidega kõik suuremad linnad ja tõmbekeskused.

Pakipunkti külastab kuller minimaalselt korra tööpäeva jooksul. Pakkide pealekorjest alates jõuavad pakid suurematesse linnadesse kohale 4-6 tunni jooksul, mujale Eestisse 24 tunni jooksul ning eriti kaugetesse piirkondadesse kuni 48 tunni jooksul. Paki saatmine pakipunktist on mugav seetõttu, et kohapeal pole vaja enam midagi vormistada, uurida või maksta. Seda kõike saab teha eelnevalt kompetentse kliendikeskuse nõustaja abiga, esitades tellimus lühinumbrile 17799, e-posti teel või kodulehe kaudu.

Cargobus pakipunktiks võib olla kohalike seas hästi tuntud kauplus, turismiinfokeskus, lillepood, remonditöökoda või ka kohvik-pubi. Paki viimine pakipunkti või kättesaamine on mugav lahendus liikuva tööviisiga ärikliendile või ka lapsevankriga jalutama minevale emale. Pakipunkti eelis näiteks pakiautomaatide ees on võimalus saata õrnu, erimõõtmelisi, suuremaid ja raskemaid saadetisi. Järjest rohkem arvutiseeritud ja mehhaniseeritud maailmas ei tasu unustada, et Cargobusi pakipunkti töötaja ütleb kliendile tere, naeratab ning soovib head päeva.

Uus pakipunktide ajastu muudab Cargobus teenused kättesaadavamaks terves Baltikumis. Pakid liiguvad üle Eesti loetud tundidega ning igale saadetisele antakse tarneaja lubadus. Cargobus tegeleb endise pühendumusega pakiveoga suurte ja väiksemate bussidega ning haldab oma võrgustikku esinduste või koostööpartner-pakipunktide abil. Cargobus oli, on ja jääb kõige kiiremaks pakivedajaks Eestis, juba 23 aastat.

 

 www.cargobus.ee

 

Content Marketing (CM) ehk sisuturundus on moodne trend kogu maailmas, mille läbi ettevõtted tutvustavad oma parimaid kogemusi, tooteid ja teenuseid. CM artikkel lähtub alati artikli eest tasunud kliendi huvidest ning seal sisalduva info tõesuse eest vastutab klient.

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,59 0
Brasiilia reaal BRL 4,26 0
Bulgaaria leev BGN 1,95 0
Filipiinide peeso PHP 59,80 0
Hiina jüaan CNY 7,70 0
Hongkongi dollar HKD 8,92 0
Horvaatia kuna HRK 7,43 0
Iisraeli seekel ILS 4,19 0
India ruupia INR 80,94 0
Indoneesia ruupia IDR 16108,46 0
Islandi kroon ISK 137,72 0
Jaapani jeen JPY 124,78 0
Kanada dollar CAD 1,51 0
LAV rand ZAR 15,73 0
Lõuna-Korea vonn KRW 1278,99 0
Malaysia ringgit MYR 4,67 0
Mehhiko peeso MXN 21,69 0
Norra kroon NOK 9,72 0
Poola slott PLN 4,29 0
Rootsi kroon SEK 10,26 0
Rumeenia leu RON 4,70 0
Singapuri dollar SGD 1,54 0
Suurbritannia nael GBP 0,88 0
Šveitsi frank CHF 1,13 0
Taani kroon DKK 7,47 0
Tai baht THB 36,08 0
Tšehhi kroon CZK 25,58 0
Türgi liir TRY 6,04 0
Ukraina grivna UAH 31,76 0
Ungari forint HUF 317,93 0
USA dollar USD 1,14 0.0616143
Uus-Meremaa dollar NZD 1,69 0
Valgevene rubla BYN 2,44 0
Vene rubla RUB 75,22 0
ERROR: Object template Companies is missing!

Valdkonna töökuulutused

VENIPAK EESTI OÜ otsib MÜÜGIESINDAJAT

Venipak Eesti OÜ

24. jaanuar 2019

ERROR: Macro content/ContentBooks is missing!
ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing! ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing! ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing! ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing! ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing! ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing!
ERROR: Macro footer/ReportInappropriateComment is missing!