(Sisuturundus) CM: Logistikas areneb saadetiste jälgimine reaalajas

Barclaysi uuring ütleb, et 61% logistikaettevõtete tähtsaim arengusuund on kaupade liikumise jälgimise ning informeerimissüsteemide parendamine. Ka Venipak on Eestis arendanud modernse jälgimissüsteemi, mis võimaldab töötajatel reaalajas näha, kus kaup asub.

Venipak Eesti juhi Rodion Põdra sõnul on uus jälgimissüsteem osa marsruutide süsteemi juurutamisest. „Saadetiste reaalajas jälgimise süsteemi juurutamine on tähtis samm marsruutide süsteemi arendamisel, mille eesmärk on optimeerida saadetiste kohaletoimetamist. Analüüsisime meie ettevõtte kaubikute liikumist ja ummikuid Leedu, Läti ja Eesti suuremates linnades, et leida optimaalseid teid, mida peaksid oma sõitudel kasutama meie transpordivahendid. Tulevikus on meil süsteem, mis koostab kullerile automaatselt sõidugraafiku ja näitab teid, mida peaks kasutama,“ rääkis Põdra.

Venipak Eesti juht lisas, et saadetise asukohta peavad nägema ka tellijad. „Kauba kättesaamise asjus helistatakse nii meile kui e-poodidesse. On loomulik, et peame infot jagama ja seetõttu on lähitulevikus ka meie äripartneritel võimalus näha reaalajas kogu infot selle kohta, millal saadetis adressaadini jõuab.“

Ütleb täpse saadetise kohaletoimetamise aja
Rahvusvahelise kaubaveoettevõtte Venipak Eesti osakonna juhi Põdra sõnul ei saa kulleriteenuseid pakkuvad ettevõtted seni veel täpselt öelda, millal kaup tellijani jõuab. Ta nendib, et erinevus võib olla isegi 2–3 tundi. „Soovime luua süsteemi, mis võimaldaks seda ebatäpsust vähendada vähem kui tunnini. Selleks peame analüüsima erinevaid andmeid. Loodame, et juba tuleval aastal oleme esimesed Balti riikides, kes saavad öelda kliendile väga täpselt, millal kaup kohal on,“ ütles Venipak Eesti juht.

Teenust saavad kasutada ka ärikliendid
„Kõigis kolmes Balti riigis on oodata e-kaubanduse kasvu, kuna Läti, Leedu ja Eesti inimesed ei ole veel väga agarad internetiostlejad. Kui võrrelda Euroopa Liidu keskmisega, jääme selles maha pea kaks korda. Kuid lähemal ajal ootab meid saadetiste kohaletoimetamise buum,“ ennustas Põdra.

2013. aasta juulis avaldas Euroopa Komisjon andmed, mille järgi 29% Eesti internetikasutajatest on viimase aja jooksul sooritanud oste interneti teel (Leedus – 30%, Lätis – 37%). Euroopa Liidu riikide keskmine on 60%.

Põdra ütles, et e-kaubanduse suurenevad mahud soodustavad kullerteenuste ja elektrooniliste kaupluste veelgi tihedamat koostööd. „Iga päev liigub tuhandeid pakke e-kauplustest ostu sooritanud isikute kodudesse. Näeme tendentsi, et inimesed soovivad kaubad kätte saada kiiresti, olles kodus või tööl. Kullerteenistus peab kohaldama oma tegevuse inimeste vajadustega, selleks aga on vaja tehnoloogiaid, mis võimaldaksid tuvastada, millal toode jõuab adressaadini. Inimesed soovivad oma päeva planeerida ja kui saabume sel ajal, mil klienti ei ole kodus, kurvastame oma partnereid,“ sõnas Venipak Eesti juht.

Kõige enam EL-is ostetakse interneti teel kaupu Ühendkuningriigis – 82%, Taanis ja Rootsis kasutavad internetikaupluste teenuseid 79% internetikasutajatest. Kõige vähem ostavad interneti teel rumeenlased – 11%.

Rohkem tsiteeritavast uuringust lugege siit.

Content Marketing (CM) ehk sisuturundus on moodne trend kogu maailmas, mille läbi ettevõtted tutvustavad oma parimaid kogemusi, tooteid ja teenuseid. CM artikkel lähtub alati artikli eest tasunud kliendi huvidest ning seal sisalduva info tõesuse eest vastutab klient.

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,59 0.1324002
Brasiilia reaal BRL 4,29 0.5019233
Bulgaaria leev BGN 1,96 -0.010227
Filipiinide peeso PHP 59,95 0.2458153
Hiina jüaan CNY 7,72 0.2258508
Hongkongi dollar HKD 8,92 -0.0011214
Horvaatia kuna HRK 7,42 -0.055201
Iisraeli seekel ILS 4,20 0.152639
India ruupia INR 80,92 -0.0358259
Indoneesia ruupia IDR 16163,87 0.3351982
Islandi kroon ISK 137,57 -0.0363319
Jaapani jeen JPY 124,62 -0.1042084
Kanada dollar CAD 1,51 0.3253868
LAV rand ZAR 15,71 -0.1620859
Lõuna-Korea vonn KRW 1285,49 0.5011414
Malaysia ringgit MYR 4,67 -0.0192608
Mehhiko peeso MXN 21,81 0.5611088
Norra kroon NOK 9,74 0.1819977
Poola slott PLN 4,28 -0.1794537
Rootsi kroon SEK 10,25 -0.149101
Rumeenia leu RON 4,71 0.0446457
Singapuri dollar SGD 1,55 0.0712481
Suurbritannia nael GBP 0,88 -0.1473422
Šveitsi frank CHF 1,13 0.1590387
Taani kroon DKK 7,47 0.0308179
Tai baht THB 36,12 0.1083547
Tšehhi kroon CZK 25,58 -0.0156366
Türgi liir TRY 6,05 -0.0297206
Ukraina grivna UAH 31,80 0.1275125
Ungari forint HUF 317,62 -0.084935
USA dollar USD 1,14 0.0528123
Uus-Meremaa dollar NZD 1,69 0.2076535
Valgevene rubla BYN 2,44 0.1148153
Vene rubla RUB 75,38 0.1970035

Valdkonna töökuulutused

VENIPAK EESTI OÜ otsib MÜÜGIESINDAJAT

Venipak Eesti OÜ

24. jaanuar 2019