(Sisuturundus) CM: Logistikas areneb saadetiste jälgimine reaalajas

Barclaysi uuring ütleb, et 61% logistikaettevõtete tähtsaim arengusuund on kaupade liikumise jälgimise ning informeerimissüsteemide parendamine. Ka Venipak on Eestis arendanud modernse jälgimissüsteemi, mis võimaldab töötajatel reaalajas näha, kus kaup asub.

Venipak Eesti juhi Rodion Põdra sõnul on uus jälgimissüsteem osa marsruutide süsteemi juurutamisest. „Saadetiste reaalajas jälgimise süsteemi juurutamine on tähtis samm marsruutide süsteemi arendamisel, mille eesmärk on optimeerida saadetiste kohaletoimetamist. Analüüsisime meie ettevõtte kaubikute liikumist ja ummikuid Leedu, Läti ja Eesti suuremates linnades, et leida optimaalseid teid, mida peaksid oma sõitudel kasutama meie transpordivahendid. Tulevikus on meil süsteem, mis koostab kullerile automaatselt sõidugraafiku ja näitab teid, mida peaks kasutama,“ rääkis Põdra.

Venipak Eesti juht lisas, et saadetise asukohta peavad nägema ka tellijad. „Kauba kättesaamise asjus helistatakse nii meile kui e-poodidesse. On loomulik, et peame infot jagama ja seetõttu on lähitulevikus ka meie äripartneritel võimalus näha reaalajas kogu infot selle kohta, millal saadetis adressaadini jõuab.“

Ütleb täpse saadetise kohaletoimetamise aja
Rahvusvahelise kaubaveoettevõtte Venipak Eesti osakonna juhi Põdra sõnul ei saa kulleriteenuseid pakkuvad ettevõtted seni veel täpselt öelda, millal kaup tellijani jõuab. Ta nendib, et erinevus võib olla isegi 2–3 tundi. „Soovime luua süsteemi, mis võimaldaks seda ebatäpsust vähendada vähem kui tunnini. Selleks peame analüüsima erinevaid andmeid. Loodame, et juba tuleval aastal oleme esimesed Balti riikides, kes saavad öelda kliendile väga täpselt, millal kaup kohal on,“ ütles Venipak Eesti juht.

Teenust saavad kasutada ka ärikliendid
„Kõigis kolmes Balti riigis on oodata e-kaubanduse kasvu, kuna Läti, Leedu ja Eesti inimesed ei ole veel väga agarad internetiostlejad. Kui võrrelda Euroopa Liidu keskmisega, jääme selles maha pea kaks korda. Kuid lähemal ajal ootab meid saadetiste kohaletoimetamise buum,“ ennustas Põdra.

2013. aasta juulis avaldas Euroopa Komisjon andmed, mille järgi 29% Eesti internetikasutajatest on viimase aja jooksul sooritanud oste interneti teel (Leedus – 30%, Lätis – 37%). Euroopa Liidu riikide keskmine on 60%.

Põdra ütles, et e-kaubanduse suurenevad mahud soodustavad kullerteenuste ja elektrooniliste kaupluste veelgi tihedamat koostööd. „Iga päev liigub tuhandeid pakke e-kauplustest ostu sooritanud isikute kodudesse. Näeme tendentsi, et inimesed soovivad kaubad kätte saada kiiresti, olles kodus või tööl. Kullerteenistus peab kohaldama oma tegevuse inimeste vajadustega, selleks aga on vaja tehnoloogiaid, mis võimaldaksid tuvastada, millal toode jõuab adressaadini. Inimesed soovivad oma päeva planeerida ja kui saabume sel ajal, mil klienti ei ole kodus, kurvastame oma partnereid,“ sõnas Venipak Eesti juht.

Kõige enam EL-is ostetakse interneti teel kaupu Ühendkuningriigis – 82%, Taanis ja Rootsis kasutavad internetikaupluste teenuseid 79% internetikasutajatest. Kõige vähem ostavad interneti teel rumeenlased – 11%.

Rohkem tsiteeritavast uuringust lugege siit.

Content Marketing (CM) ehk sisuturundus on moodne trend kogu maailmas, mille läbi ettevõtted tutvustavad oma parimaid kogemusi, tooteid ja teenuseid. CM artikkel lähtub alati artikli eest tasunud kliendi huvidest ning seal sisalduva info tõesuse eest vastutab klient.

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,54 -0.005203
Bulgaaria leev BGN 1,96 0
Filipiinide peeso PHP 59,25 0.025322
Hiina jüaan CNY 7,77 -0.242787
Hongkongi dollar HKD 9,18 0.005447
Horvaatia kuna HRK 7,53 0.005309
Iisraeli seekel ILS 4,13 -0.002419
India ruupia INR 75,32 -0.001858
Indoneesia ruupia IDR 15960,00 -0.006265
Islandi kroon ISK 123,98 0.005646
Jaapani jeen JPY 132,34 0
Kanada dollar CAD 1,51 -0.01785
LAV rand ZAR 15,40 -0.010389
Lõuna-Korea vonn KRW 1279,00 0.046933
Malaysia ringgit MYR 4,80 0.006256
Mehhiko peeso MXN 22,47 -0.006676
Norra kroon NOK 9,85 0.76842
Poola slott PLN 4,21 0.021395
Rootsi kroon SEK 10,01 0.728829
Rubla RUB 69,13 0.010126
Rumeenia leu RON 4,62 0.006489
Singapuri dollar SGD 1,58 0.00631
Suurbritannia nael GBP 0,88 0.580414
Šveitsi frank CHF 1,16 -0.094431
Taani kroon DKK 7,44 -0.007119
Tai baht THB 38,20 -0.261096
Tšehhi kroon CZK 25,69 0.015574
Türgi liir TRY 4,54 0
Ukraina grivna UAH 32,64 0.006128
Ungari forint HUF 314,15 -0.012731
USA dollar USD 1,17 -0.241976
Uus-Meremaa dollar NZD 1,68 0.013091
Valgevene rubla BRL 3,87 0.005165
Valgevene rubla BYN 23856,00 0.008384

Valdkonna töökuulutused

Itella Estonia otsib PAKIVEOTEENUSTE OSAKONNA DIREKTORIT

Itella Estonia OÜ

17. detsember 2017

Lemminkäinen otsib TEEDEEHITUSE PROJEKTIJUHTI

Finesta Baltic OÜ

30. detsember 2017