(Sisuturundus) CM: Logistikas areneb saadetiste jälgimine reaalajas

Barclaysi uuring ütleb, et 61% logistikaettevõtete tähtsaim arengusuund on kaupade liikumise jälgimise ning informeerimissüsteemide parendamine. Ka Venipak on Eestis arendanud modernse jälgimissüsteemi, mis võimaldab töötajatel reaalajas näha, kus kaup asub.

Venipak Eesti juhi Rodion Põdra sõnul on uus jälgimissüsteem osa marsruutide süsteemi juurutamisest. „Saadetiste reaalajas jälgimise süsteemi juurutamine on tähtis samm marsruutide süsteemi arendamisel, mille eesmärk on optimeerida saadetiste kohaletoimetamist. Analüüsisime meie ettevõtte kaubikute liikumist ja ummikuid Leedu, Läti ja Eesti suuremates linnades, et leida optimaalseid teid, mida peaksid oma sõitudel kasutama meie transpordivahendid. Tulevikus on meil süsteem, mis koostab kullerile automaatselt sõidugraafiku ja näitab teid, mida peaks kasutama,“ rääkis Põdra.

Venipak Eesti juht lisas, et saadetise asukohta peavad nägema ka tellijad. „Kauba kättesaamise asjus helistatakse nii meile kui e-poodidesse. On loomulik, et peame infot jagama ja seetõttu on lähitulevikus ka meie äripartneritel võimalus näha reaalajas kogu infot selle kohta, millal saadetis adressaadini jõuab.“

Ütleb täpse saadetise kohaletoimetamise aja
Rahvusvahelise kaubaveoettevõtte Venipak Eesti osakonna juhi Põdra sõnul ei saa kulleriteenuseid pakkuvad ettevõtted seni veel täpselt öelda, millal kaup tellijani jõuab. Ta nendib, et erinevus võib olla isegi 2–3 tundi. „Soovime luua süsteemi, mis võimaldaks seda ebatäpsust vähendada vähem kui tunnini. Selleks peame analüüsima erinevaid andmeid. Loodame, et juba tuleval aastal oleme esimesed Balti riikides, kes saavad öelda kliendile väga täpselt, millal kaup kohal on,“ ütles Venipak Eesti juht.

Teenust saavad kasutada ka ärikliendid
„Kõigis kolmes Balti riigis on oodata e-kaubanduse kasvu, kuna Läti, Leedu ja Eesti inimesed ei ole veel väga agarad internetiostlejad. Kui võrrelda Euroopa Liidu keskmisega, jääme selles maha pea kaks korda. Kuid lähemal ajal ootab meid saadetiste kohaletoimetamise buum,“ ennustas Põdra.

2013. aasta juulis avaldas Euroopa Komisjon andmed, mille järgi 29% Eesti internetikasutajatest on viimase aja jooksul sooritanud oste interneti teel (Leedus – 30%, Lätis – 37%). Euroopa Liidu riikide keskmine on 60%.

Põdra ütles, et e-kaubanduse suurenevad mahud soodustavad kullerteenuste ja elektrooniliste kaupluste veelgi tihedamat koostööd. „Iga päev liigub tuhandeid pakke e-kauplustest ostu sooritanud isikute kodudesse. Näeme tendentsi, et inimesed soovivad kaubad kätte saada kiiresti, olles kodus või tööl. Kullerteenistus peab kohaldama oma tegevuse inimeste vajadustega, selleks aga on vaja tehnoloogiaid, mis võimaldaksid tuvastada, millal toode jõuab adressaadini. Inimesed soovivad oma päeva planeerida ja kui saabume sel ajal, mil klienti ei ole kodus, kurvastame oma partnereid,“ sõnas Venipak Eesti juht.

Kõige enam EL-is ostetakse interneti teel kaupu Ühendkuningriigis – 82%, Taanis ja Rootsis kasutavad internetikaupluste teenuseid 79% internetikasutajatest. Kõige vähem ostavad interneti teel rumeenlased – 11%.

Rohkem tsiteeritavast uuringust lugege siit.

Content Marketing (CM) ehk sisuturundus on moodne trend kogu maailmas, mille läbi ettevõtted tutvustavad oma parimaid kogemusi, tooteid ja teenuseid. CM artikkel lähtub alati artikli eest tasunud kliendi huvidest ning seal sisalduva info tõesuse eest vastutab klient.

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Seotud lood

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,51 0.221377
Bulgaaria leev BGN 1,96 0
Filipiinide peeso PHP 60,94 -0.088531
Hiina jüaan CNY 7,81 -0.336713
Hongkongi dollar HKD 9,22 -0.270395
Horvaatia kuna HRK 7,51 0.013318
Iisraeli seekel ILS 4,12 -0.309657
India ruupia INR 76,84 -0.281722
Indoneesia ruupia IDR 15984,00 -0.286961
Islandi kroon ISK 124,22 -0.28176
Jaapani jeen JPY 133,78 0.27735
Kanada dollar CAD 1,48 -0.107453
LAV rand ZAR 16,04 0.304628
Lõuna-Korea vonn KRW 1339,00 0.157079
Malaysia ringgit MYR 4,99 -0.211792
Mehhiko peeso MXN 22,29 -0.003589
Norra kroon NOK 9,40 -0.023296
Poola slott PLN 4,23 -0.023613
Rootsi kroon SEK 9,63 -0.037891
Rubla RUB 67,78 -0.131131
Rumeenia leu RON 4,60 -0.004349
Singapuri dollar SGD 1,61 -0.118166
Suurbritannia nael GBP 0,90 0.085509
Šveitsi frank CHF 1,16 0.317131
Taani kroon DKK 7,44 0.000671
Tai baht THB 39,19 -0.152866
Tšehhi kroon CZK 25,71 -0.066091
Türgi liir TRY 4,33 0.099438
Ukraina grivna UAH 31,46 -0.281806
Ungari forint HUF 307,63 -0.048736
USA dollar USD 1,18 -0.28347
Uus-Meremaa dollar NZD 1,69 0.314821
Valgevene rubla BRL 3,74 -0.274381
Valgevene rubla BYN 23048,00 -0.792011

Valdkonna töökuulutused