(Sisuturundus) CM: Logistikas areneb saadetiste jälgimine reaalajas

Barclaysi uuring ütleb, et 61% logistikaettevõtete tähtsaim arengusuund on kaupade liikumise jälgimise ning informeerimissüsteemide parendamine. Ka Venipak on Eestis arendanud modernse jälgimissüsteemi, mis võimaldab töötajatel reaalajas näha, kus kaup asub.

Venipak Eesti juhi Rodion Põdra sõnul on uus jälgimissüsteem osa marsruutide süsteemi juurutamisest. „Saadetiste reaalajas jälgimise süsteemi juurutamine on tähtis samm marsruutide süsteemi arendamisel, mille eesmärk on optimeerida saadetiste kohaletoimetamist. Analüüsisime meie ettevõtte kaubikute liikumist ja ummikuid Leedu, Läti ja Eesti suuremates linnades, et leida optimaalseid teid, mida peaksid oma sõitudel kasutama meie transpordivahendid. Tulevikus on meil süsteem, mis koostab kullerile automaatselt sõidugraafiku ja näitab teid, mida peaks kasutama,“ rääkis Põdra.

Venipak Eesti juht lisas, et saadetise asukohta peavad nägema ka tellijad. „Kauba kättesaamise asjus helistatakse nii meile kui e-poodidesse. On loomulik, et peame infot jagama ja seetõttu on lähitulevikus ka meie äripartneritel võimalus näha reaalajas kogu infot selle kohta, millal saadetis adressaadini jõuab.“

Ütleb täpse saadetise kohaletoimetamise aja
Rahvusvahelise kaubaveoettevõtte Venipak Eesti osakonna juhi Põdra sõnul ei saa kulleriteenuseid pakkuvad ettevõtted seni veel täpselt öelda, millal kaup tellijani jõuab. Ta nendib, et erinevus võib olla isegi 2–3 tundi. „Soovime luua süsteemi, mis võimaldaks seda ebatäpsust vähendada vähem kui tunnini. Selleks peame analüüsima erinevaid andmeid. Loodame, et juba tuleval aastal oleme esimesed Balti riikides, kes saavad öelda kliendile väga täpselt, millal kaup kohal on,“ ütles Venipak Eesti juht.

Teenust saavad kasutada ka ärikliendid
„Kõigis kolmes Balti riigis on oodata e-kaubanduse kasvu, kuna Läti, Leedu ja Eesti inimesed ei ole veel väga agarad internetiostlejad. Kui võrrelda Euroopa Liidu keskmisega, jääme selles maha pea kaks korda. Kuid lähemal ajal ootab meid saadetiste kohaletoimetamise buum,“ ennustas Põdra.

2013. aasta juulis avaldas Euroopa Komisjon andmed, mille järgi 29% Eesti internetikasutajatest on viimase aja jooksul sooritanud oste interneti teel (Leedus – 30%, Lätis – 37%). Euroopa Liidu riikide keskmine on 60%.

Põdra ütles, et e-kaubanduse suurenevad mahud soodustavad kullerteenuste ja elektrooniliste kaupluste veelgi tihedamat koostööd. „Iga päev liigub tuhandeid pakke e-kauplustest ostu sooritanud isikute kodudesse. Näeme tendentsi, et inimesed soovivad kaubad kätte saada kiiresti, olles kodus või tööl. Kullerteenistus peab kohaldama oma tegevuse inimeste vajadustega, selleks aga on vaja tehnoloogiaid, mis võimaldaksid tuvastada, millal toode jõuab adressaadini. Inimesed soovivad oma päeva planeerida ja kui saabume sel ajal, mil klienti ei ole kodus, kurvastame oma partnereid,“ sõnas Venipak Eesti juht.

Kõige enam EL-is ostetakse interneti teel kaupu Ühendkuningriigis – 82%, Taanis ja Rootsis kasutavad internetikaupluste teenuseid 79% internetikasutajatest. Kõige vähem ostavad interneti teel rumeenlased – 11%.

Rohkem tsiteeritavast uuringust lugege siit.

Content Marketing (CM) ehk sisuturundus on moodne trend kogu maailmas, mille läbi ettevõtted tutvustavad oma parimaid kogemusi, tooteid ja teenuseid. CM artikkel lähtub alati artikli eest tasunud kliendi huvidest ning seal sisalduva info tõesuse eest vastutab klient.

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,57 0.0445123
Brasiilia reaal BRL 4,48 0.0736492
Bulgaaria leev BGN 1,96 -0.0204562
Filipiinide peeso PHP 62,28 0.1350569
Hiina jüaan CNY 7,82 0.0678192
Hongkongi dollar HKD 9,14 0.0580275
Horvaatia kuna HRK 7,39 0.0081203
Iisraeli seekel ILS 4,23 0.0378143
India ruupia INR 79,90 0.0688826
Indoneesia ruupia IDR 16779,00 0.1382205
Islandi kroon ISK 124,21 0.0161044
Jaapani jeen JPY 131,30 -0.01523
Kanada dollar CAD 1,53 0.0848398
LAV rand ZAR 15,44 0.0699944
Lõuna-Korea vonn KRW 1315,11 0.0045626
Malaysia ringgit MYR 4,73 0.1186265
Mehhiko peeso MXN 22,01 0.107791
Norra kroon NOK 9,51 0.037874
Poola slott PLN 4,31 0.0719825
Rootsi kroon SEK 10,31 -0.0106637
Rumeenia leu RON 4,65 0.0236574
Singapuri dollar SGD 1,59 0.1763446
Suurbritannia nael GBP 0,89 0.0898876
Šveitsi frank CHF 1,16 0.0516307
Taani kroon DKK 7,45 0.0026842
Tai baht THB 38,82 0.2191748
Tšehhi kroon CZK 25,84 0.0464612
Türgi liir TRY 5,59 0.2976724
Ukraina grivna UAH 30,61 0.0689745
Ungari forint HUF 324,01 0.0926755
USA dollar USD 1,16 0.0515553
Uus-Meremaa dollar NZD 1,71 0.0992875
Valgevene rubla BYN 2,31 0.1385461
Vene rubla RUB 73,39 0.1283813

Valdkonna töökuulutused