(Sisuturundus) CM: Logistikaettevõttele ESTMA toovad edu töötajad

ESTMA on kogu tegutsemisaja stabiilselt kasvanud. Juhatuse liikmete Danil Ignatenko ja Jevgeni Grišini sõnul on ettevõttele edu toonud professionaalne personal ning oskus riske maandada.

1990. aastal ASi Eesti Mereagentuur (ESTMA) nime all laevade agenteerimisega alustanud firma üks asutajaid oli Sergei Ignatenko, kelle perele kuulub ettevõte tänaseni. Aegamööda lisandus tegevustesse kaupade ekspedeerimine ja uued transpordiliigid ning nii tegeleb täna ESTMA nime kandev ettevõte vee-, maismaa-, raudteevedude ja lennutranspordiga, pakub lahendusi nii kaupade vastuvõtu-, ümberpaigutamis- kui ka ladustamisprobleemidele ning korraldab veoste tollivormistust, kindlustust, markeerimist ja inspekteerimist. “Võib öelda, et koos partneritega on meie ülemaailmne õhutranspordivõrgustik üks Euroopa suuremaid,” tõdes Grišin.

Üks prioriteetne valdkond on ESTMA-l raudteeveod ning tänu esinduste asukohtadele Riia, Tallinna ja Klaipeda sadamates võtab firma vastu kaupa, mis saabub Euroopa Liidu riikidest, Põhja- ja Lõuna-Ameerikast, Hiinast ja teistest riikidest. ESTMA teostab nende kaupade edasist kohaletoimetamist mööda raudteid Venemaale, Kasahstani, Usbekistani, Türkmenistani, Aserbaidžaani, Valgevenesse, Mongooliasse ja mujale.

Riigiti on ESTMA-l lisaks Eestile ning Lätile ja Leedule oma kontor ka Venemaal Peterburis, Moskvas ja Samaras, Kasahstanis ning juba kaks aastat edukalt ka Inglismaal, kus tegutsetakse lennutranspordiga. Lisaks on ettevõte loonud eraldi divisjoni lennukidetailide transportimiseks.

“Kuna meie kliendid nõuavad kiiret reageerimist, töötame 24 tundi ööpäevas, olles alati kohe valmis käed külge lööma,” tutvustas Ignatenko. “Kliendid asuvad igal pool maailmas ning lisaks erinevatele transpordiliikidele on meil ka kliendid ja tootegrupid segmenteeritud. Näiteks teenindame ööpäev läbi tankerite, kuivveoste, konteinerite ja reisijateveo ning mereväe sektorit. Samas oleme edukalt välja arendanud ka reisilaevade teenuse. Meie põhimõtteks on mitte asetada kõiki mune ühte korvi, sest kunagi ei tea keegi täpselt, mida majandus teeb ja tulevik toob.”

Ta lisas, et 25 aasta jooksul on perefirma üle elanud suuri arenguid ja muudatusi ning nii kergemaid kui ka raskemaid aegu, kuid üks on olnud kindel: iga aastaga kasvatakse ja liigutakse edukalt edasi. “Me pole tõesti 25 aasta jooksul kunagi sammugi tagasi astunud, vaid leidnud alati mõne uue suuna, mida arendada. Samas oleme olnud piisavalt ettevaatlikud ning püüdnud hakkama saada omavahenditega ja jätnud laenud võtmata. Ka rasketel aegadel oleme arvestanud alati vaid oma varaga, kaasamata võõrast raha.”

Oluline investeering ning varandus on ESTMA jaoks alati olnud kvalifitseeritud personal. Eestis asuvas peakontoris on 40 inimest, kontsernis kokku aga üle 100 töötaja. Juhatuse liikmed nendivad, et firma edu võtmeks ongi nende inimesed, sest hoone on hoone, laev on laev, aga liikumapanevaks jõuks on ikkagi inimene.

 

 

www.estma.com

 

 

Content Marketing (CM) ehk sisuturundus on moodne trend kogu maailmas, mille läbi ettevõtted tutvustavad oma parimaid kogemusi, tooteid ja teenuseid. CM artikkel lähtub alati artikli eest tasunud kliendi huvidest ning seal sisalduva info tõesuse eest vastutab klient.

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,51 0.196779
Bulgaaria leev BGN 1,96 0
Filipiinide peeso PHP 60,67 -0.53447
Hiina jüaan CNY 7,80 -0.528027
Hongkongi dollar HKD 9,19 -0.585136
Horvaatia kuna HRK 7,50 -0.074582
Iisraeli seekel ILS 4,11 -0.471743
India ruupia INR 76,63 -0.565781
Indoneesia ruupia IDR 15926,00 -0.648783
Islandi kroon ISK 124,22 -0.280957
Jaapani jeen JPY 133,74 0.247367
Kanada dollar CAD 1,49 0.523075
LAV rand ZAR 16,08 0.571099
Lõuna-Korea vonn KRW 1333,60 -0.246839
Malaysia ringgit MYR 4,98 -0.541469
Mehhiko peeso MXN 22,37 0.387231
Norra kroon NOK 9,41 0.071805
Poola slott PLN 4,24 0.004722
Rootsi kroon SEK 9,62 -0.153953
Rubla RUB 67,72 -0.223954
Rumeenia leu RON 4,60 0.021746
Singapuri dollar SGD 1,60 0.037422
Suurbritannia nael GBP 0,89 -0.737376
Šveitsi frank CHF 1,16 0.245409
Taani kroon DKK 7,44 -0.020823
Tai baht THB 39,06 -0.484076
Tšehhi kroon CZK 25,67 -0.18661
Türgi liir TRY 4,32 0.013875
Ukraina grivna UAH 31,39 -0.499579
Ungari forint HUF 307,95 0.055234
USA dollar USD 1,18 -0.568627
Uus-Meremaa dollar NZD 1,69 0.307706
Valgevene rubla BRL 3,76 0.189136
Valgevene rubla BYN 23207,00 -0.10761

Valdkonna töökuulutused

TRANSIIDIKESKUSE AS otsib KOMMERTSDIREKTORIT

Transiidikeskuse AS

20. november 2017