(Sisuturundus) CM: DSV Transport: 2014. aastal langeb e-kiri faksiga samale tasemele

Infotehnoloogia areng viib olukorrani, et 2014. aastal on e-kiri muutunud veotellimuse esitamiseks sama erandlikuks nagu täna on faks.

Tõruke kinnitas, et kahe aasta pärast liiguvad kõik DSV tellimused ühes üldises programmis, kuigi täna on veel tunda klientide kahtlusi, et ühine programm tähendab logistikaettevõtte eest töö ära tegemist. Üldjoontes on tegu samasuguse süsteemiga nagu internetipank. Pankade eest teevad kliendid Tõrukese ütlusel juba aastaid töö ära, teostades ise pangaülekandeid ja maksekorraldusi. Tegelikult on see aga võimalus koguda ja edastada kõigile ühtmoodi arusaadavat infot. See välistab probleemid, kus seni on vahetatud neli-viis e-kirja olulise infoga ning hiljem selgub, et mõni nädala eest vahendatud oluline infokild on jäänud tellimuse aktsepteerimisel märkamata. „Meie tellimuse esitamise platvorm teeb üheselt mõistetavaks nii tellimuse esitamise hetke kui ka selle tellimusega seonduva olulise info. Peame oluliseks, et vigade vältimiseks ei kirjutata töö teostamiseks tähtsaid andmed mitmeid kordi ümber, vaid sisestatakse kliendi poolt ja veokorraldaja tegeleb tootmisega. Usume, et reaalajas ühise programmi põhiselt suhtlemine on parim lahendus kvaliteetseks ja kiireks klienditeeninduseks,“ selgitas Tõruke.

2013. aasta on Tõrukese sõnul olnud DSV Transpordi jaoks erinevaid pöördeid pakkuv. „Esimene poolaasta oli mahtude osas enam-vähem selline nagu mullu planeerisime – oleme püsinud tagasihoidliku kasvuga eelarve piires. Hetkel ei näe õhus märki, mis võiks seda kurssi vääratada. Uueks aastaks oleme valinud ettevaatliku lähenemise – tuleb endale aru anda, et oleme tihedalt seotud lähiturgudega ning kahjuks pole Soome ja Rootsi majandusseisud hetkel väga julgustavad,“ rääkis ta ja lisas, et samas on palju avaldatud arvamust, et Euroopas on majandussurutise põhi möödas ja see võiks panna end veidi tugevamalt tundma.

Lähiaastail mõjutab ettevõtteid tööjõukulude kasv
Kuna majandusseis on keerukas, kuid omanike ootused suured ja kasvule orienteeritud, tuleb ettevõtte juhtidel ja omanikel esitada endale küsimus: mida teha uuel aastal teisiti ning kuidas olla edukam?  Kuidas DSV Transport oma tugevusi esile toob?

„Anname aru, et lähiaastatel saame olema mõjutatud tööjõukulude kasvust ehk selge on, et peame otsime täiendavaid võimalusi oma töö efektiivsemaks muutmiseks. Oleme astunud mitmeid samme, et muuta oma protsesse automatiseeritumaks, mis ühelt poolt suurendab meie saadetiste käsitlemise võimekust, teisalt vähendab oluliselt inimfaktorist põhjustatud vigade  arvu,“ selgitas Tõruke.

DSV Transpordi jaoks tähendab automatiseerumine klientide ja partnerite suuremat kaasatust protsessi ning nii ollakse grupi ja ka kohalikul tasandil loonud IT-lahendusi, mis võimaldavad klientidel teha tellimusi otse süsteemis, mitte enam telefoni, e-kirja või faksi teel. Lisaks on arendatud välja Track & Trace teenus, mis võimaldab jälgida saadetise teekonda .

„Erinevalt kullerfirmadest on transpordifirmad saanud seni töötada turul väga vabade vahenditega, kuid nüüd on kullerfirmade hea mõju jõudnud ka teiste logistikaettevõteteni.  Järgmise aasta  lõpuks peaks olema meie saadetiste puhul näha kõik liigutused alates kauba pealevõtmisest kliendi juurest ja vaheterminali laadimisest kuni lõppkliendile kätteviimiseni. Integreeritud tellimissüsteemi järgi saab iga klient oma kauba kohta infot reaalajas ja otse meie ühisest programmist,“ selgitas logistikadirektor.

Transpordiettevõtete tulevik on muutuda rohkem teenuste pakkujateks
Tänavu augustist tuli DSV turule uue teenusega – Daily Pallet, ehk igapäevane kaubaaluse transport Euroopa Liidu riikide vahel. „Tavaliselt on kauba igapäevane liigutamine rohkem kullerite ja kirjateenuse pakkujate teema ning maanteetranspordi kaubasaadetiste pealevõtmisel ja kohaletoimetamisel on pigem suurem ajavahe. Uue teenusega ei paku me konkurentsi kulleritele, sest tegemist pole ekspressteenusega, kuid siiski saavad kliendid arvestada, et igapäevaselt väljuv kaubaauto viib teie kauba üle Euroopa kohale viie päevaga,“ selgitas Tõruke.

Suurima lisandväärtuse teenusele annab saadetise sihtpunkti jõudmise täpne päev, mille tagavad täpselt paika pandud veograafikud terminalide vahel. See on suurepärane lahendus ettevõtjale, kellel on vaja tagada täpsed tarned oma kliendi tootmisesse või müügisaali. Kuna veoahela iga lõik on ajaliselt täpselt määratletud, siis võimalikest kõrvalekalletest annab süsteem märku ning on võimalik kasutusele võtta alternatiivsed lahendused hilinemise vältimiseks ja kliendi eelinformeerimiseks.

Lisaks on leitud suur potentsiaal Türgi näol. Eesti ja Türgi vahel käib iganädalane regulaarne kaubaveoliin. Tõruke usub sellele liinile väga suurt tulevikku, sest suudetakse pakkuda konkurentsivõimelist hinda ning head tarnekindlust. „Oleme teinud meie Türgi kontoriga kokkuleppe, et transpordi kontrollija on Eesti pool. See on väga oluline meie klientide jaoks just eelkõige teenuse arusaadavuse ja usaldusväärsuse poolest, seda veoliini teenindavad kindlad vedajad ja autojuhid, mis tagab veograafikust kinni pidamise ja õigeaegsed tarned. Väljumised DSV Istanbuli terminalist on igal laupäeval ning kaubad jõuavad Tallinnasse järgmisel reedel,“ ütles Tõruke.

Ta lisas, et on hea näha, kuidas klientide teadmised kaubaveost ja riskidest on aja jooksul suurenenud. Mida ajas edasi, seda enam on transpordiettevõtete tulevik muutuda teenustpakkuvateks ettevõteteks. Selle tõestuseks lõi DSV Transport eelmisel aastal oma kindlustusettevõtte, et pakkuda klientidele mugavat veosekindlustusteenust. Seni pakkusid seda küll ka seltsid, ent kuna tegemist on spetsiifilise tootega, olid nende pakutud hinnad sageli suhteliselt kõrged. Nüüd on võimalik kindlustuskaitse soetada kohe koos veotellimusega ja väga soodsatel tingimustel.

„Jah, kliendile võib tunduda kummaline, et kuidas vedaja ei vastuta veoks võetud kauba eest! Aga olgem ausad – meie veame pakkeühikuid, mis hõivavad veovahendist teatud ruumi, teadmata alati detailselt, mis pakkide sees on või milline on nende väärtus. Ja sageli ei kata veohinna sisse kuuluv CMR-kindlustus kõikide kaupade väärtusi, ent kes teeb, sellele juhtub. Lisakindlustusega on klientidel kindlam tunne ning lihtsam asju ajada, kui midagi tõesti peaks viltu minema. Oma raha ja vara kaitsmine on igati mõistlik tegevus,“ kõneles Tõruke.

DSV Transport pakutava kindlustusteenuse hind on kuni 5500-eurose tavakauba puhul 16 eurot ning läbi e-teenuste vormistatult maksab  kindlustus  alates 15 eurot kaubaväärtusele kuni 15 000 eurot. Omavastutus kindlustusteenusel puudub.

DSV Transport AS loodi 1994. aastal ja on tänaseks Kopenhaageni börsil noteeritud Taani kontserni DSV A/S 100% tütarfirma Eestis. DSV-l on esindusi 60 riigis. Ettevõtte põhilisteks tegevusvaldkondadeks on rahvusvaheliste ja siseriiklike kaubavedude korraldamine ning kõikide sellega kaasnevate teenuste pakkumine, nagu kaupade ladustamine, tolliformaalsuste korraldamine, kaupade kindlustamine jne.


Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,59 0
Brasiilia reaal BRL 4,26 0
Bulgaaria leev BGN 1,95 0
Filipiinide peeso PHP 59,80 0
Hiina jüaan CNY 7,70 0
Hongkongi dollar HKD 8,92 0
Horvaatia kuna HRK 7,43 0
Iisraeli seekel ILS 4,19 0
India ruupia INR 80,94 0
Indoneesia ruupia IDR 16108,46 0
Islandi kroon ISK 137,72 0
Jaapani jeen JPY 124,78 0
Kanada dollar CAD 1,51 0
LAV rand ZAR 15,73 0
Lõuna-Korea vonn KRW 1278,99 0
Malaysia ringgit MYR 4,67 0
Mehhiko peeso MXN 21,69 0
Norra kroon NOK 9,72 0
Poola slott PLN 4,29 0
Rootsi kroon SEK 10,26 0
Rumeenia leu RON 4,70 0
Singapuri dollar SGD 1,54 0
Suurbritannia nael GBP 0,88 0
Šveitsi frank CHF 1,13 0
Taani kroon DKK 7,47 0
Tai baht THB 36,08 0
Tšehhi kroon CZK 25,58 0
Türgi liir TRY 6,04 0
Ukraina grivna UAH 31,76 0
Ungari forint HUF 317,93 0
USA dollar USD 1,14 0
Uus-Meremaa dollar NZD 1,69 0
Valgevene rubla BYN 2,44 0
Vene rubla RUB 75,22 0
ERROR: Object template Companies is missing!

Valdkonna töökuulutused

VENIPAK EESTI OÜ otsib MÜÜGIESINDAJAT

Venipak Eesti OÜ

24. jaanuar 2019

ERROR: Macro content/ContentBooks is missing!
ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing! ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing! ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing! ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing! ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing! ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing!
ERROR: Macro footer/ReportInappropriateComment is missing!