(Sisuturundus) CM: Säästa ökosõiduga raha ja loodust

GPS-teenuse abil on võimalik tuvastada ja lõpetada juhuslik või sihilik tööaja, kilomeetrite või kütuse raiskamine. Suvel toob Oskando turule uue funktsionaalsuse, mis annab võimaluse hoida kuludelt kokku järgmised 10%.

Kes on viimase kümnekonna aasta jooksul sõidukujuhi lõppastme koolituse läbinud, teab, et ökosõidu all peetakse silmas võimalikult sujuvat auto käsitsemist. Eesmärk on kütuse kokkuhoid. Õpitut rakendatakse siiski pigem isikliku autoga ning märksa vähem ettevõtte sõidukiga sõites. Põhjuseks on rahaline sõltumatus - kütuse- ja remondikulu ei maksa juht omast taskust. Ka tööandja võtab seda tihti paratamatusena, kuna käitumist, mida ei saa mõõta, ei saa ka parandada.

Sõidustiili analüüs kaardil
Iga liigne kiirendus tarbib ülemäära kütust, iga liigne pidurdus annab põhjuse järgmiseks kiirenduseks. Nüüd on võimalus neid juhtumeid SeeMe uue funktsionaalsuse abil näha nii kaardil kui ka analüüsida aruandluse kaudu.

Kõik juhtumid, kus on tuvastatud liigne kiirendus, pidurdus või pööre, kuvatakse kaardil eristuvat värvi punktiga.

 

 

Toodud näites peaks tähelepanu pöörama reale “sõidustiil”, kus on näha, et vasakpoolsel pildil on toimunud liiga jõuline pidurdus ning parempoolsel liiga aktiivne liikumine kurvis.

Aruandeid on kaks - üks, mis võimaldab vaadata auto ökosõidu juhtumite arvu päevakaupa ning teine, mis summeerib valitud perioodi peale kokku kõik juhtumid ning värvib keskmisest tublimad sõidukid roheliseks ning kehvemad punaseks.

Suur väärtus ettevõttele minimaalse investeeringuga
Lisaks kütuse kokkuhoiule on põhjust oodata ka sõiduki hoolduskulude langemist, sest kui juhid järgivad ökosõidu põhimõtteid, saavad vähem vatti ka pidurid, veermik, mootor ja käigukast. Samuti, kui sõiduk on kaetud firma sümboolikaga, pole sugugi tähtsusetu, et mõni agressiivse sõidustiiliga juht liikluses silma torkab ning niimoodi ettevõtte mainet kahjustab.

SeeMe ökosõidu võimalused annavad sõidukipargi juhile väga lihtsalt juurutatavad vahendid autode ja juhtide sõidustiili kontrollimiseks ning korrigeerimiseks. Ja mis kõige etem - investeering selleks on minimaalne. Puudub vajadus paigaldada kalleid lisaseadmeid, sest kogu vajalik on peaaegu igas tänapäevases GPS-seadmes juba olemas.


Kliendikommentaar
Kalmar Meidla, Hansabuss AS
Hansabuss pakub reisijatele kvaliteetset ja mugavat teenust, mille üheks tähtsaks mõõdupuuks on turvaline sõit. Määrava tähtsusega on meile kaasliiklejate arvamus, kuidas käituvad meie bussijuhid liikluses. Selle tarbeks on vaja koguda ja mõõta erinevat laadi infot.

Oleme tänaseks juhtide sõidustiili analüüsinud umbes poole aasta jagu. Põhjalikum kokkuvõte otsestele kuludele (kütus ja bussi remondikulud) on veel koostamisel, kuid mis puudutab juhtide sõidustiili, siis paranemine selles valdkonnas on aruandlusest juba selgelt näha.

Kui esialgu kohtasime juhtide poolt veidi vastumeelsust jälgimisseadme paigaldamise üle, siis nüüd on enamvähem kõik osapooled mõistnud, et see käik tehti ettevõtte edukuse ja läbipaistvuse tõstmise eesmärgil ning tänasel päeval pole harvad juhud, kui bussijuht tuleb ise peale tööpäeva kontorist läbi ning küsib, et kuidas tal läks.

Loomulikult annab GPS-tarkvara veel ka muud töös olulist infot - nii teeninduse poole peal saabumis- ja lahkumisaegade kohta kui ka üldise töökorralduse osas. Näiteks on hõlbus juhtida tähelepanu liigsetele jõudeaegadele või ülemäärasele sõidukiirusele.

 

Artikli ilmumist toetas OÜ Oskando
www.seeme.eu

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,59 0.1642244
Brasiilia reaal BRL 4,28 0.0561719
Bulgaaria leev BGN 1,96 -0.0613434
Filipiinide peeso PHP 59,98 0.5043397
Hiina jüaan CNY 7,73 0.1386549
Hongkongi dollar HKD 8,95 0.1387754
Horvaatia kuna HRK 7,43 -0.0228839
Iisraeli seekel ILS 4,21 0.1784185
India ruupia INR 81,20 0.3150365
Indoneesia ruupia IDR 16163,72 0.0875565
Islandi kroon ISK 137,64 0.0290698
Jaapani jeen JPY 124,83 0.3053435
Kanada dollar CAD 1,51 -0.013224
LAV rand ZAR 15,74 0.6993186
Lõuna-Korea vonn KRW 1279,08 0.0884229
Malaysia ringgit MYR 4,69 0.0747097
Mehhiko peeso MXN 21,75 0.4427761
Norra kroon NOK 9,72 -0.1560559
Poola slott PLN 4,29 0.1189532
Rootsi kroon SEK 10,25 -0.2384382
Rumeenia leu RON 4,70 0.0490071
Singapuri dollar SGD 1,55 0.1813706
Suurbritannia nael GBP 0,88 0.3876411
Šveitsi frank CHF 1,13 0.0618047
Taani kroon DKK 7,46 -0.0468729
Tai baht THB 36,17 -0.0033174
Tšehhi kroon CZK 25,56 0.0782963
Türgi liir TRY 6,11 0.3613844
Ukraina grivna UAH 31,84 -0.1990072
Ungari forint HUF 318,38 -0.3162278
USA dollar USD 1,14 0.1140851
Uus-Meremaa dollar NZD 1,68 0.0475088
Valgevene rubla BYN 2,44 -0.0776588
Vene rubla RUB 75,66 0.1266523

Valdkonna töökuulutused

VENIPAK EESTI OÜ otsib MÜÜGIESINDAJAT

Venipak Eesti OÜ

24. jaanuar 2019