Autor: Martten Kaldvee • 20. veebruar 2024

Martten Kaldvee: pakiveoäris on ees keerulised otsused

Majanduslangus nii Eestis kui ka Euroopas laiemalt ei jätnud möödunul aastal puutumata ka pakiveo ettevõtteid. Mitmed sektori ettevõtted peavad eelmise aasta tulemustele otsa vaadates langetama keerulisi otsuseid, millele paraku annavad kinnitust esimesed koondamisteated, kirjutab Venipak Eesti müügidirektor Martten Kaldvee.
Venipak Eesti müügijuht Martten Kaldvee.
Foto: Venipak Eesti

Majanduslangusele ja keerulisemale finantsolukorrale viitas ka tarbijate ostukäitumine n-ö tarbimise tipphooaegadel ehk paar kuud enne suve ning sügis-talvisel allahindluste perioodil. Kui tavapäraselt kestab nii kevadine kui ka hilissügisene „tarbimispidu“ keskeltläbi kolm kuud, siis mullu piirdusid need kahe kuuga. See mõjutas ka pakimahtude kasvu. Varasemalt on neil perioodidel pakimaht suurenenud ligi 30%, kuid 2023. aastal jäi kasv mõnevõrra väiksemaks.

Martten Kaldvee kommentaar ilmus värskes Logistika kvartaliraportis, mis on täismahus saadaval SIIN!

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077