• 19.02.18, 09:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lõpetame jama ja hakkame inimelusid säästma

Kui valitsus ei suuda inimelude säästmiseks ohutuma maantee ehitamiseks raha leida, siis tuleb talle appi tulla, kirjutab Äripäevas endine riigikogu Tallinna-Tartu maantee toetusrühma esimees Kristjan Kõljalg (RE).
Kristjan Kõljalg
  • Kristjan Kõljalg
  • Foto: Reformierakond
Majandus- ja taristuminister Kadri Simson teatas sel nädalal, et valitsus ei ole leidnud Mäoni neljarealise tee ehitamisel praegusel hetkel pooles mahus veel rahalist katet. Ministri poolt riigikogus arupärimisele antud vastuseid uurides võib jõuda järeldusele, et ministril ja valitsusel ei ole plaani, kuidas reaalselt suuri ja ambitsioonikaid taristuinvesteeringuid rahastada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele