27. märts
Hiljutised ebameeldivad kogemused gaasi hinnaga ei julgusta Eesti transpordisektorit enam gaasiveokitesse investeerima, ehkki potentsiaali biogaasi abil “rohelisena tegutseda” oleks veel paarikümme aasta jagu, leiab ühe suurima biogaasitootja Bioforce Eesti arendusjuht Karl Koort.
Euroopa Liit, sealhulgas Eesti, on seadnud eesmärgiks saada 2050. aastaks kliimaneutraalseks, kuid elektriautode müük Eestis on hakanud viimastel kuudel pidurduma.
Muutuv majandusolukord ja pidev püüd äriprotsesse tõhustada mõjutavad ettevõtete otsuseid ka mobiilsuslahenduste puhul. Klientide ootuste kasvades keskendutakse aina enam oma teenuste kvaliteedi tagamisele, andes teenusepakkujatele üha suurema osa tüütutest kõrvaltegevustest, mille hulka kuulub ka autopargi haldamine. Ettevõtte autopark on asendumas rendiautodega. Miks nii?
Tartu ja Riia vahele on vaja tihedama graafikuga ühistransporti, kuid selle lahendamine rongidega on bussidest oluliselt keskkonnakahjulikum ja väga kallis, kritiseeris Lux Expressi juht Ingmar Roos.
Liiklusseaduse järgi on talverehvide kohustuslik kasutusaeg lõppenud, kuid samas esineb öö- ja hommikutundidel jätkuvalt veel miinustemperatuure, mistõttu soovitab Transpordiamet enne rehvivahetust arvestada oma sõiduvajadusi ning jälgida ilmaprognoose.
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077