Eesti bussisektor vaatas 2023. aastale tagasi segaste tunnetega. Aasta tõi kaasa nii positiivseid arenguid kui ka väljakutseid, mille ületamine nõuab pikaajalisi strateegiaid ja sektori ühist pingutust, kirjutab Hansabussi juhatuse esimees ja Autoettevõtete Liidu juhatuse liige Indrek Halliste.
Paldiski Lõunasadamasse kerkib Eesti suurima kandevõimega kai koos tagalaalaga, mis suurendab riigi pindala 10 hektari võrra. Kusjuures iga kai tagalaala ruutmeeter suudab tulevikus kanda 20 tonni suurust koormust.
Tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve amet (TTJA) kontrollis 2023. aasta lõpus tankureid tanklates üle Eesti. Tulemused näitasid, et tankurid on enamasti heas korras, kuid mõõteviga kipub olema siiski lubatud piires kliendi kahjuks.
Bioforce Groupi tütarettevõte Bioforce Laatre OÜ ehitab Valgamaal asuvasse Laatre alevikku uue biometaani tootmisjaama, mille aastane tootmismaht saab olema 23 000 MWh. SEB rahastab ehitust 6 miljoni euro suuruse rohelaenuga.